Tiskre kool on sündinud kohaliku kogukonna suurest vajadusest. Tiskre on Harku valla kõige kiiremini kasvav piirkond, kus elab palju noori lastega peresid. Ligi 6700 m² suurune haridushoone koosneb kahekorruselisest õppehoonest ja lasteaia ruumidest, mille juurde kuuluvad kaasaegne võimla ning teenindus- ja abiruumid.
Tiskre kool on üldhariduslik munitsipaalkool I ja II kooliastmele, mis tegutseb vastavalt põhikooli riiklikule õppekavale (PRÕK) ja põhikooli- ja gümnaasiumiseadusele (PGS). Kool alustab ametlikult oma tööd 1. septembril 2026. 2025/2026. õppeaastal avati esimene Tiskre kooli klassikomplekt, kes õpib aasta jooksul asendusruumides.
2026/2027. õppeaastal avame koolihoones kolm 1. klassi ja kolm 2. klassi. Edaspidi avame igal sügisel kolm uut 1. klassi.
Meie kool — nagu laine
Tiskre kool on õppijakeskne ja koostööd väärtustav kogukonnakool, kus õppimine on tähenduslik ja loov. Meie õpikeskkond toetab uudishimu, koostööd ja eneseväljendust, sidudes teadmised eluga ning hoides au sees eesti keelt ja kultuuri.
Meie kool on kui laine — pidevas liikumises, kasvamas ja tugevnemas.
Meie väärtused
Mitmekülgsus
Tiskre koolis väärtustame iga lapse ainulaadsust. Õppimine on paindlik ja elulähedane — loome õppimiskogemusi, mis arvestavad erinevate tugevuste, huvide ja õpiviisidega. Mänguline, avastuslik, uurimuslik, kogemuslik ja projektipõhine õpe aitab siduda teadmisi päriseluga ning toetab lapse mitmekülgset arengut.
Iseseisvus
Iseseisvus tähendab oskust mõelda ja tegutseda vastutustundlikult. Õpilased õpivad eesmärke seadma, valikuid tegema ja oma õppimist juhtima. Samm-sammult kujuneb ettevõtlik ja enesekindel õppija, kes usub oma võimetesse.
Sõbralikkus
Sõbralikkus on meie igapäevase koolikultuuri vundament. Väärtustame hoolivust, empaatiat, ausust ja usaldust. Loome keskkonna, kus iga laps tunneb end kuuluvana ja väärtuslikuna ning kus suhted on siirad.
Koostöö
Koostöö on Tiskre kooli südameasi. Õppimine toimub üksteist toetades, koos lahendusi otsides ja ühiselt väärtusi luues. Teeme koostööd õpilaste, õpetajate, perede ja kogukonnaga, et kujundada hooliv ja avatud koolikultuur.
Turvalisus
Turvaline keskkond on õppimise ja kasvamise eelduseks. Tiskre koolis tunneb laps end füüsiliselt, emotsionaalselt ja sotsiaalselt hoituna. Meie jaoks on loomulik, et õppimine sisaldab katsetamist, eksimist ja uuesti proovimist.
Ettevõtlikkus
Ettevõtlikkus on hoiak — julgus mõelda, luua ja tegutseda. Tiskre koolis toetame laste loovust, algatusvõimet ja soovi oma ideid ellu viia. Ettevõtlik õpilane märkab võimalusi ja julgeb vastutust võtta, olles valmis tuleviku väljakutseteks.
Kooli eesmärk
Meie eesmärk on kasvatada eneseteadlikke, ennastjuhtivaid ja vastutustundlikke noori, kes oskavad oma teadmisi kasutada muutuvates olukordades, teevad koostööd ja leiavad lahendusi.
Õppe- ja kasvatustöö toetab õppija täisväärtuslikku arengut, õppimisrõõmu, uudishimu, emotsionaalset intelligentsust ja sisemist motivatsiooni. Arvestame iga lapse eripära ja arengutempoga ning pakume vajadusel lisatuge.
Kooli põhilised õppe- ja kasvatuseesmärgid
Kujundada enesejuhtimist, õppimis- ja reflekteerimisoskusi õpetades õpilastele tõhusaid õpistrateegiaid alates 1. klassist.
Arendada kriitilist ja loovat mõtlemist uurimusliku ja projektõppe kaudu.
Tugevdada reaalainete ja loodusteaduste pädevusi ning mõista maailma toimimist.
Väärtustada koostööd ja empaatiat, arendades sotsiaalseid ja suhtlemisoskusi.
Toetada enesekindlust ja eneseusku — iga laps on väärtuslik ja õppimisvõimeline.